Kampanja „Budućnost Srbije“ - iz „zlatnog doba“ ka kamenom

DSS
28. Februar 2019.
Kampanja „Budućnost Srbije“ - iz „zlatnog doba“ ka kamenom

Već samim nazivom kampanje „Budućnost Srbije“ Aleksandar Vučić potvrđuje loše rezultate šestogodišnjeg vršenja vlasti Srpske napredne stranke i Socijalističke partije Srbije.

Da su dobri, predsednk Republike ne bi govorio o budućnosti jezikom obećanja, već o sadašnjosti, koju naziva „Zlatnim dobom Srbije“ i ostvarenim rezultatima.

 

A to „zlatno doba“ se najbolje oslikava sledećim činjenicama.

Prosečna neto zarada u 2018. godini je iznosila 49 600 dinara, odnosno 420 evra, prema podacima Republičkog zavoda za statistiku. Pri tome, 50 odsto zaposlenih je primalo zarade niže od 39.600 dinara. Podsećamo, da već pune tri godine, Aleksandar Vučić lakovernima obećava prosečne zarade od 500 evra.

Prosečni rast bruto domaćeg proizvoda proteklih šest godina je najniži u regionu i iznosi 1,6 odsto.

Nezaposlenost je smanjena iseljavanjem radno sposobnog stanovništva – oko 250 hiljada tokom proteklih šest godina, od čega je oko 60 hiljada sa visokim obrazovanjem.

Uz povećane socijalne razlike, uništene institucije, vladavinu neprava, sistemsku korupciju – sve ovo je realna slika današnje Srbije.

 

Budućnost Srbije nije ono što se obećava kampanjom „Budućnost Srbije“, jer nastavljanjem pogrešne politike Srbija neće iz „zlatnog“ dospeti u platinasto, već kameno doba.